Forum

Ongeveer 10 dagen geleden belandde ik op een Maastrichts Forum waar heel veel oude info over die stad wordt gevraagd en geleverd. Ik denk: dat zou nog wel eens handig kunnen zijn mbt de vragen die ik nog heb over LL servies. Dus ik meldde me aan en stelde mijn vragen. Buiten dat ik een compliment kreeg over mijn Blog heeft het helaas nog niet veel opgeleverd. Omdat lezers van dat Forum blijkbaar wel mijn Blog kunnen vinden, hoop ik maar dat er nog wat meer info los komt.

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Forum

  1. anco Hofmans zegt:

    En nu maar hopen dat het iets oplevert

Geef een reactie

