Toch nog bericht…..

Ongeveer een half jaar geleden ontving ik een mail van een vrouw met de vraag:
*Ik heb een aantal stukken lange lijs die waren van mijn oma en ik vroeg me af of jij een goed adres weet waar ik deze kan brengen om te verkopen.*
Ik antwoordde dat ik graag een foto ontving om duidelijk te hebben wat men in huis had. Ze beloofde met foto terug te mailen maar ik hoorde er niets meer van en verder vergat ik het ook.
Tot afgelopen week: mail met foto’s en ja daar waren een enkele items op te zien die mijn belangstelling hadden en als het goed is krijg ik deze week wat leuk kantig servies binnen.
Ik begreep dat het servies mee terug was verhuisd uit Canada, dus die kopjes hebben straks flink wat bij te babbelen met mijn ReisLijs !

Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, nieuwe aankoop. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

