Voor E 16.18

DSC00324
De Hema heeft op dit moment een actie lopen voor fotoalbums met korting maar je kon ook een perspex naamplaatje bestellen met VEEL korting. Ha….dat leek me wel wat om eens uit te proberen voor die E 16,18. Het resultaat gaat hierbij.
Ik vroeg aan de kassa om mijn bestelling en de dame zei: er staan hier nog 2 bestellingen voor u. Huh..nog meer ? Ik zag aan de verpakking dat het mogelijk nog LL fotoboekjes waren maar die had ik een maand geleden al opgehaald. Maar ik had helemaal niets meer in de tussentijd besteld en waarom zou er dan nabestelling op staan ? Enfin de reden kwam niet boven water en men belde voor overleg en kwam toen maar met het voorstel dat ik ze met korting kon kopen. Dat heb ik toen maar gedaan want ik wilde er toch nog een aantal laten drukken.
Kijk, het kan dus ook nog wel eens meezitten.

Dit bericht werd geplaatst in ll boekjes. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

