Het laatste bericht

Dit wordt het laatste bericht van 2013. De afgelopen 2 jaar heb ik vele inzendingen gedaan en die komen weer in een nieuw Lange Lijs boek, mijn derde. Dus ik moet binnenkort weer flink aan de bak.
Vanaf morgen begint dus mijn vierde boek en ik vraag me af of dit even goed volgehouden zal worden als de andere boeken. Blijf ik genoeg inspiratie houden, neuzel ik nog genoeg door…enfin de tijd zal het leren. Iedereen bedankt voor de input, het maken van foto’s en het opmeten van serviesdelen voor me.
Morgen beginnen we weer met een nieuwe lei.

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

