Chinese schaal

chinese lijs - kopie

Maat ca 19×6 cm hoog

Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies. Bookmark de permalink .

Een reactie op Chinese schaal

  1. Christina Hompes zegt:

    Hoi Irene.
    Mischien kun nu mij helpen . Ik heb een lange lijs servies van mijn oma gekregen en hoe kom ik er achter wat het waard is . Mijn oma zei dat het heel veel waard is ,om dat er veel van is .

    Alvast bedankt voor het bericht je dat je heb gelezen
    Gr Christina Hompes

Geef een reactie

