We waren het duidelijk niet eens

020
Ik liep daarnet hier in Brielle een antiekwinkel binnen want uit een ooghoek had ik binnen wat blauw wit servies zien staan. Ik vroeg me af of het 5de LL servies zou zijn of toch chinees ? Toen ik het hardop uitsprak kreeg ik een iets wat verontwaardige reactie:’ Neen het was echt chinees en ik weet dit 99 % zeker ! Want, kijk maar er staan chinese tekens onderop. Zette Mosa dan chinese tekens op het servies?’
Het leek erop dat we het niet eens zouden worden dus ik koos ervoor om verder niet op mijn strepen te gaan staan en gewoon maar de winkel uit te lopen

Dit bericht werd geplaatst in vijfde LL servies. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

