Weer een blije verzamelaar

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
J schreef me net:
*Wij gaan dikwijls naar een antiekmarkt, gewoon omdat het gezellig is! Maar ook om te zoeken naar onderdelen voor mijn lange Lijs verzameling. Ik spaar zowel rond als kantig. Zelden komen we iets tegen, maar nu hebben we beet gehad (tenminste dat hoop ik). Maak me blij en zeg dat deze pannenonderzetter echt is!!!  Er staan geen merktekens achterop.*
Ha…en ik zie linksachter op deze foto mijn deksel op haar kleine chocoladeketel
Edit 15/3/14: In de catalogus van Regout/Soc Ceramique van rond 1900 werd eerder gevonden dat dit soort onderzetters aangeboden en gebruikt werden als: Theepot onderzetter.
Edit 3/4/14: ik hoorde nog van haar dat ze de onderzetter voor E 10 hadden zie staan, maar niet durfde te kopen want ze dacht dat het een nepper was. De volgende week is ze weer gaan kijken, en ja hij lag opnieuw op die markt !

Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, markten, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

