Ik denk: wat bedoelt hij nu ?

029 DSC01374
Ik zit in info te bestuderen die ik al 2 jaar in bezit heb maar nog nooit goed heb bekeken.
vBuren schrijft over een hek achter Lijs. Ik denk eerst dat hij het mogelijk over blauwe Lijsjes heeft of het decor 720. Neen…het blijkt gewoon 206 decor te zijn. Dus ik kijk eens nader naar hekken op het LL servies in mijn eigen kast. En ik zie iets wat me nog niet eerder was opgevallen: Inderdaad blijkt het hek achter Lijsje soms anders van vorm te zijn.
Ik heb even naar al mijn servies gekeken, maar het lijkt erop dat (bijna) alle hoge serviesdelen een zgn traliehek hebben en alle platte onderdelen een hek zoals door vBuren omschreven onder fig 2 en 3.

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

