Eindelijk een bestemming

DSC01629  026
Een nieuw terrasje aan laten leggen in mijn tuin en oh kijk…daar kan ik mooi die ‘palmen’ in die blauwe potten neerzetten. Goh, zegt de tuinman, er zitten onderin wel gaten in die potten en dat kan nogal troep geven op die lichte tegels.  En opeens krijg ik een lumineus idee want sinds mijn ‘Lijs Mozaïek project’ van jaren geleden had ik nog wat gemozaiekte onderschotels en die stonden al jaren in mijn schuur ongebruikt en geduldig te wachten op ‘betere tijden’.
Kijk…en dat was dus vandaag  !
Gisteren ook nog 2 leuke stoelen in de plaatselijke Kringloop gescoord dus ik zit er weer netjes bij….

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

