Grotere/kleinere chocoladeketel 4de LL servies

ChocLL4deIk had vanavond een mailcontact met J die meldde dat hij mogelijk een grotere chocoladeketel 4de LL servies had gevonden. Na wat heen en weer gemail en samen zoeken op mijn Blog denken we toch dat het echter een kleinere ketel is.
Op 22/5/10 zie je ook een idem ketel en de maten die mij toen waren opgegeven waren:
‘Hoogte incl knop 17 cm en de bodem heeft een diameter van 12.5 cm’.
J meldt nu over zijn ketel: ‘Hoogte van ketel is 15 cm gemeten inclusief deksel, diameter van de onderkant is 11 cm en de afstand van oor tot tuit is 20.5 cm.
Ik dacht dat ik iemand kende die ook een idem chocoladeketel had maar daarin had ik me helaas vergist.
Het lijkt er nu toch op dat dit een nieuw gevonden serviesdeel is.

Dit bericht werd geplaatst in nieuw serviesdeel, van medeverzamelaar, vierde LL servies. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

