Ik kan nog niet kiezen…

Eén van de vaste bezigheden kort na Sinterklaas is het overdenken hoe mijn Kerst- en Nieuwjaarswens eruit zal zien. En natuurlijk ook meteen de uitvoering hiervan.
Ik had een paar weken geleden al een hele grote doorzichtige kerstbal gekocht en ik wilde daar iets mee doen. De nieuwe foto tent werd vanmiddag tevoorschijn gehaald en ik bleek van jaren her nog vele theelichtjes te hebben. Ja maar hoe dan verder…waar kan ik die theelichtjes nou eens goed in laten branden?
Ik kwam op het idee om al mijn 11 eierdopjes in dit project in te zetten en als vanzelf pakte ik het gehele eierstel uit mijn kast. Foto’s werden leuk maar ik zat nog met die kerstbal.
Enfin wat het nou uiteindelijk is geworden…volgt nog.
DSC02117 DSC02121

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen, fotograferen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

