Nieuw Mosa beeldmerk

imageEnkele weken geleden kwam ik op MP een Mosa stempel onderop een bordje tegen die ik niet terugvond in het Polling boekje: Maastrichts Ceramiek. Ik gaf het door aan de samensteller van de volgende druk en neen, hij kende het ook niet. Dus dat was leuk.
Toevallig pakte ik gisteren een melkkan 4de LL servies uit mijn kast en daar stond iets onderop wat ik ook niet terugvond in het boekje, zie foto.
Omdat het erop lijkt dat de 4e servies toch Japans van oorsprong is, zullen dit wel pseudo Japanse tekens zijn.

Dit bericht werd geplaatst in vierde LL servies. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

