Kerst- en Nieuwjaarwensen

DSC02118  DSC02116
Omdat ik toch niet kon kiezen heb ik toch maar 2 foto’s geplaatst met mijn beste wensen voor 2015 voor ALLE mensen waarmee ik dit afgelopen jaar een Lijs contact had:
– de personen die de moeite nemen mij te mailen of een reactie op mijn Blog te plaatsen.
– de personen die mij complimenteerden met mijn Blog.
– de verzamelaar die mij trouw elke nieuw (onbekend) gevonden LL serviesdeel meldt, opmeet en fotografeert.
– de Conservator van een Museum die denkt dat het Mosa servies wat ze in huis hebben, geen Mosa is maar Duits servies.
– de medewerkers van Centre Ceramique, het Museum waar ik altijd welkom ben.
– de persoon die mij soms een LL aankoop lijkt te misgunnen en dan een zure mail schrijft.
– mijn ReisLijs voor inspiratie.
– de Chinees antiek servies verzamelaar waar ik met elke vraag kan aankomen.
– de medeverzamelaars of verkopers op Marktplaats die mij een mooie LL aankoop gunden.
– de antiquair die onlangs in een taxatie niet correct was maar die ik toch hoog inschat.
– mijn vaste briefschrijver die ik wel erg mis het laatste jaar.
– de personen die vinden dat ik hier op mijn Blog maar wat aan zeur.
– mijn vaste ‘nacht’ schrijfster die vaak wat Lijs gerelateerde advertenties voor mij op MP ontdekt en meldt.
– de medeverzamelaars die mij vriendelijk thuis ontvingen.
– de lezers die mij mailen met de vraag: Help…..ik erf een LL servies en wat moet of kan ik ermee ?
– alle antiek taxateurs die het over de waarde van 1 LL serviesdeel nooit eens lijken te zijn.
– de personen die ik nu vergeet.
PS: ook wat voor mezelf voor het nu deze maand 7 jaar volhouden deze Blog te schrijven.

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Kerst- en Nieuwjaarwensen

  1. Paula Reitsma zegt:

    Hallo Irene,

    Ook jij hele fijne feestdagen (het zal wel een gezellige boel worden met alle lijzen….) gewenst.
    Ik hoop dat je nog vele jaren blijft schrijven!!!!
    Voor 2015 wens ik je alle goeds en ik hoop dat het een jaar met bijzondere items wordt voor jou en de medeverzamelaars.

    Paula

Geef een reactie

