Blindstempel 1130

Ik zag kortgeleden op een kantige spoelkom voor het eerst het blindstempel 1130 en dat klopt met de Mosa Moulen lijst.
Apart ook…dat zilveren hengsel.
image  image
Edit 1/1/15: omdat de eigenaar van deze LL spoelkom een bekende naam had en in de juiste stad woonde, mailde ik hem om wat extra info door te geven en toch met een lichte ondertoon van: dat zou je toch wel moeten weten als verzamelaar. Daarbij wat vragen over hoe gaat het met je en de opslag van zijn vele serviezen.
Ik kreeg geen antwoord en omdat dat soms andere keren ook niet zo snel kwam, vergat ik het verder.
Na 2 weken heb ik nog eens een mail gestuurd met de vraag over het zilveren hengsel. Hij mailde terug met een opmerking die ik niet kon plaatsen…en toen ging me toch wel een lichtje branden.
Ha…en toen bleek het een heel andere persoon te zijn ! Dus wederzijdse humor…

Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, marktplaats, research. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

