Bibberdebibber

DSC02185
– Hee Lijsje !
– Hoi grote Lijs….snik
– Wat sta je hier nu te doen in de kou ? Heb je geen koude voeten ? Ik dacht dat ik buiten wat hoorde roepen, was jij dat ?
– Snik…bibber…ja dat was ik. Ik hoorde gisteren dat er sneeuw werd verwacht en omdat dit lang zo geleden was, wilde ik vanmorgen vroeg al perse naar buiten…bibber. Er werd mij nog zo gezegd dat het veel te koud voor me was, maar ik was wat eigenwijs en tja…hier sta ik nu te kleumen…EN NU WIL IK WEER NAAR BINNEN…bibber !
– Nou ik wil je best helpen hoor en trouwens het begint nu toch ook wat te regenen

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

