Een nieuw familielid:

image
imageAch ja: je hebt de ronde LL, kantige, Chinese, namaak maar sinds kort ook:
de Kromme Leis !
Wat mij betreft nu al dé uitdrukking van het jaar….
En dan heb ik nog niet over: Lange lijzen, Langelijzen, Lange Lijsen, Langelijs en Long Eliza….

 

Toch op de 2de plaats (met stip):
de Lange Lijster!
Let even op het model schotel (13 cm)!

Dit bericht werd geplaatst in lange lijs, marktplaats. Bookmark de permalink .

2 reacties op Een nieuw familielid:

  1. lange lijs zegt:

    Dank je wel voor je berichtje.
    Ik heb even geprobeerd je advertentie te zoeken maar ik kan alleen een filter in Aalsmeer vinden. Ben jij dat ?
    Ik vroeg me af waarom je denkt dat ik die filter niet heb want ik kan me niet herinneren wel eens contact met je te hebben gehad.
    De meeste verzamelaars hebben wel zo’n filter in de kast staan want hij komt redelijk vaak voor en heeft dus een lage zeldzaamheidscode.
    Welke maat kopjes van welk LL servies heb je ook staan ?
    Met vriendelijke groet Irene

    • lange lijs zegt:

      Per abuis verwijderd en ik antwoordde op je volgende berichtje:
      Volgens mij heb ik iets wat u nog niet heeft…. een koffiefilter van lange lijs. Het stond bij mijn moeder in het mooie kastje en nu heb ik het geerfd . Ik heb ook nog 12 kopjes. Het filter staat op Mp.
      Hartelijke groet Rika

Geef een reactie

