Er schijnen er meer te mozaïeken….

image

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

4 reacties op Er schijnen er meer te mozaïeken….

  1. Wat grappig, is mijn pot. K.K. attendeerde mij erop.

  2. lange lijs zegt:

    Ha Pieteke, leuke reactie !
    Ik kwam voor het eerst van mijn leven op Pinterest en ik dacht: eens zoeken met de woorden Lange Lijs en toen vond ik je foto.
    Heb je mijn LL mozaiek al gevonden op mijn Blog ? Gebruik de zoekfunctie maar eens.
    Ik heb ook wel een iets gedaan met grepen van LL servies.
    Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar het verhaal over het mozaieken van die grote pot.
    Als je het leuk vindt: schrijf het eens op en als je het er mee eens bent dan plaats ik het verhaal bij die foto

    • Pieteke zegt:

      Het leek me altijd al leuk om eens te gaan mozaïeken en heb toen een workshop gevolgd. Heb al verschillende dingen gemaakt, onderhand denk ik een stuk of 10. Ik was bezig met een zuil te mozaïeken van kapot servies en toen dat zo te sprake kwam met KK zei ze dat ik wel kapot servies van hun kon krijgen. Hier ben ik erg blij mee, mijn volgende project is een torso die ik met verschillende materialen ga mozaïeken. Heb nog heel veel ideeën maar tijd wat minder 🙂

  3. lange lijs zegt:

    Dank je wel voor je verhaal en leuk te horen.
    Met mij ging het ook wel ongeveer zo maar ondertussen doe ik het niet meer omdat je halve huis vol komt te staan. Ik heb ook wel huisnummers gemaakt met LL servies. Via de zoekfunctie kan je hier nog wel meer items met LL servies vinden

Geef een reactie

