Whoehaa !

Ik kreeg een uurtje geleden van een vriendin (in een stad een uurtje verderop) een mailtje met het bericht dat ze 2 bananendozen vol met LL servies net had zien staan in een 2de kans winkel. Wat allemaal in die dozen zat wist ze niet…
Dat wordt dinsdag dus een vroegertje om ‘even’ te gaan kijken….wordt vervolgd
DSC02359 DSC02360
Edit 20/1: Toen ik vanmorgen vertrok bedacht ik me dat ‘een bananendoos met Lange Lijs servies’ voor velerlei uitleg vatbaar zou kunnen zijn. En ja dat klopte wel want wat vond ik in de dozen: Lijs 206, 720 en 726, daarbij Mosa 256 Peterselie servies en de nodige neppers. En ook nog ander blauw spul oa Keria en Saks. Toen ik naar de dozen vroeg, bleken het er 3 te zijn en ik mocht (hoewel nog niet uitgezocht en geprijsd en oh hoe weet u dat ze hier staan, komt u dus van ver ?) er vrijelijk in grasduinen. De baas van het zaakje ‘werd opgetrommeld’ en ik kon de spullen die ik wel wilde hebben apart zetten.
Je hoopt altijd op wat bijzonders maar dat zat er niet bij. Maar na de koop waren we allebei tevreden.
Foto 2: een theepotje 10 cm en een melkkan met ‘speciale bevestiging van het deksel’

Dit bericht werd geplaatst in lange lijs. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

