Oproep: schotel behorende bij ‘grote dorst’ kop

snorrenkop blz 106Kortgeleden zag ik bij een verzamelaar een LL snorkop met niet bijbehorende schotel. Welke schotel dat nou precies was ben ik kwijt maar voor mijn gevoel zag het er niet uit. Dit hier is mijn eigen stel en dit model schotel bedoel ik van ca 14 cm. Wie heeft zo’n schotel voor me (haar) en is ook van plan om naar de VMA Beurs Bunnik te gaan over enkele weken ?

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, wie helpt ?. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

