‘Strijd’ om het deksel

DSC02798Ik kon afgelopen week een LL koekdoos met 5 vlakken, doch zonder deksel kopen. En die had ik nog niet.
Ik haalde daarnet mij eigen koekdoos uit de kast om te kijken of het deksel ook zou passen op de andere doos en ja dat kon.
Ik heb dus 2 koekdoos bakken die mij beide nu vriendelijk maar toch wat dwingend staan toe te lonken: jahaa…. ze willen beide het deksel hebben !
Opeens heb ik een ‘probleem’, of…hebben zij een probleem ?
Ik denk dat ik het deksel maar per week ga afwisselen om de dames wat rustig te houden…
Verschil gewicht is 1013 en 1187 gram (zonder deksel gewogen)
Op de 5 vlaks doos valt me verder op dat er 7 Lijs afbeeldingen zijn waarvan 5 zelfde en 2 andere zelfde…rare verdeling..

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, research. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

