Tja..

Ik vind het al een tijdje maar ik benoem het nu maar eens: mijn Blog ligt de laatste maanden nogal ‘op zijn kont’. Het is denk ik een combinatie van nogal bezig zijn in huis (verbouw) wat de laatste 6-9 maanden (te) veel tijd van me heeft opgeslokt. Daarbij heb ik weinig inspiratie en gebeurt er weinig in Lange Lijs land. Kan natuurlijk ook zijn dat ik het niet hoor of merk.
Ik ben afgelopen zaterdag wel naar de VMA beurs in Vught geweest, meer omdat ik kopers had beloofd servies mee te nemen, dan om wat te kunnen kopen. Ik zag er wel een aangenaam geprijsde LL fruittest staan en ik hoorde dat er 2 LL boekjes van me waren verkocht. Dus dat is mooi. Na de vakantie maar weer eens met een volgende druk beginnen want ik heb niet veel LL boekjes meer liggen. Ik heb ook nog wel 2 boekjes van het ronde servies liggen.
Ik had nog een leuk gesprek met de beheerder van de VMA site over het ‘aanhangen’ van afbeeldingen van de vele gevonden Mosa decors. Ook was er aandacht voor een evt nieuwe druk Polling merkenboekje want er is veel nieuw materiaal gevonden de laatste tijd.
Kortom: er ligt eea stil maar andere dingen gaan gewoon door…

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

