Een reactie met vertraging

Op 19/4/13 beschreef ik mijn ervaringen met een oproep in een krant voor LL servies. Ik kreeg vele reacties. Maar wat gebeurde gisteren… er kwam een uitgestelde reactie want ik werd tot mijn verrassing gebeld door een vrouw op hoge leeftijd uit Roermond. Ze vertelde dat ze al die tijd mijn oproep had bewaard want ze wilde zo graag nog eens weten of haar servies wel Mosa zou zijn. Aan de beschrijvingen kwamen we er wel uit dat het inderdaad Mosa was. Bovendien meldde ze dat dit het bruidsservies van haar (schoon)ouders was en ik meen dat die ca 1917 hun trouwdag hadden.
Kijk…zo kon ik die mevrouw alsnog een mooie dag bezorgen.

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

