Antiekmarkt

Ik moest de verkoper vanmorgen op een antiekmarkt toch wel even ‘bijpraten’ over dit ‘ingepakte’ Mosa LL schoteltje in een soort lijstje. Ze zei: ‘Echt Chinees hoor en heel oud !’ Een beetje vals vraag dan vaak: Hoe oud is dat dan ? En daar komen ze dan niet uit. Ze had er 2 van en het zag er niet uit !
Foto 2: een verkoper die nog steeds dollartekens in zijn ogen had en hier ben ik maar niet in discussie gegaan.
Ik zag ook nog een hele grote LL theepot en mijn adem stokte toen ik hem opmat: 20 cm ! Toen ik hem nog eens langs de meetlat legde bleek hij slechts 19.5 cm dus die heb ik maar laten liggen.
DSC04010 DSC04009

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, markten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

