Ik weet het nu zeker

Ik twijfelde al jaren maar ik weet het gelukkig sinds vanmiddag helemaal zeker: ik ben bijna miljonair -:).
Dit bord heb ik daarnet gezien in een Kringloopwinkel voor E 45, ik herhaal voor vijf-en-veertig-euro !
image
Oeppss…(uurtje later) ik zie nu pas de greepjes……
Update 23/9. Omdat een andere verzamelaar liet blijken dat hij wel interesse had in dit toch wel zeldzame bord, ben ik nog even terug gereden om het bord op te meten (25 cm) en te kijken of hij gaaf zou zijn. Er bleken 2 lijntjes maar na overleg heb ik het bord toch gekocht om hem blij te kunnen maken.
Het bord stond een weekje te koop.
Er zijn slechts 2 van deze (koek)borden bekend

Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

