Chocolade koppen

DSC04381
Zegt de ene chocolade kop tegen de andere:

  • Hee…..heb ik jou niet eerder gezien ?
  • Nou…. niet dat ik weet want ik woon hier al een aardig tijdje. Waar kom jij nou ineens vandaan ?
  • Oh… ik stond te koop en men kon mij kopen. Dus ik ben net uitgepakt. Hoe gaan het hier in dit huis ?
  • Nou wel goed, we krijgen met zijn allen op tijd ons natje en ons droogje…dus niets te klagen hoor. Welkom bij de LL club !
  • Nou wel gezellig zo met z’n tweeën…houd jij trouwens van slagroom op de chocolade ?
Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, marktplaats, nieuwe aankoop. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

