Andere gebakschaal ?

Ik krijg per mail de vraag:
‘Ik heb een kantige gebakschaal van 25 cm. In het boekje van kantig staat dat de gebakschaal 28 cm is. Zijn er dan 2 gebakschalen?’DSC04471
Omdat ik denk dat 2 modellen koek/gebakschalen worden verwisseld even een foto:
De gebakschaal 28 cm (R) en de meer plattere koekschaal 25 cm (L). Let op de oortjes.
Ik heb om een foto gevraagd van evt beide schalen maar ik kreeg later bericht dat men verkeerd had gemeten

Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, research, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

