Zo…hè hè…ik heb mijn zin !

DSC04528Zo ongeveer 4x per jaar kom ik in een winkel in Zeeland waar ik al eerder een kast vol met ‘blauw servies’ zag staan. Blauw, blauw en nog eens (vooral Mosa) blauw en zo rommelig in en door elkaar gezet dat mijn handen steeds jeukten. Ik kon me tot nu toe inhouden.
Maar niet vanmiddag: ik vroeg de verkoper toestemming en ja…ik mocht mijn gang gaan. Oh weet u ook nog wat courante prijzen ?…graag mevrouw.
Dus ik heb alle serviezen op decor bij elkaar en in rijtjes gezet, vervolgens wat richtprijzen kunnen geven en de vele neppers naar de ‘gratis meeneem tafel’ verbannen.
Mijn goede daad van vandaag !

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen, namaak. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

