Aan de winnende hand

Zo langzamerhand kan ik de laatste hand gaan leggen aan de nieuwe druk van mijn LL catalogus. Voor het drukken zelf is nu het wachten op een aantrekkelijke aanbieding van Hema.
In deze 7e druk werden 2 nieuwe serviesdelen toegevoegd: nl de bonbonschaal met 1 open oor (decor 720) en het nieuwe model kantige theepotje 8 cm (decor 726). Ik telde even het aantal serviesdelen en dat zijn er ongeveer 50 per decor, het 3e LL servies is iets aan de ‘winnende’ hand. Verder werden diverse kleine aanpassingen gedaan en fouten verbeterd. Dank aan diverse verzamelaars die foto’s voor me namen die ik kon gebruiken.

Dit bericht werd geplaatst in (decor 720) derde LL servies, (decor 726) kantig / Nanking LL servies, ll boekjes. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

