Ik moet weer aan de bak

Ik moet binnenkort weer flink aan de bak voor mijn 4e Lange Lijs Weblog boek en dat worden dan de berichten van 2014 en 2015. Dus een evt bericht van 31 december zal de laatste zijn als ik er in januari weer mee ga beginnen.
Ondertussen ben ik hier deze maand al weer 8 jaar bezig. Je zou zeggen: het raakt uitgeput. En soms denk ik dat ook maar voordat ik het heb gedacht, kondigt zich alweer wat nieuws aan.
Het blijft bovendien leuk te zien dat ik in mijn dagstatistiek kan zien……wat er nieuw op MP te koop staat….
De statistiek getallen van vieuws van 2014 blijken iets gedaald tov 2013.
Ik zal ook aandacht moeten gaan geven aan de foto’s bij berichten in 2007 en 2008 want die blijken vaak te zijn verdwenen. De foto’s op zich heb ik meestal nog wel dus die moet ik er dan weer allemaal bij gaan plaatsen….zzzucht. Voordeel is wel dat ik in het boek kan nachecken welke foto het moet wezen.

Dit bericht werd geplaatst in blog info, diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

