Hup…de kliko in….

img_3186

Ik laat te ernstig beschadigd LL servies wat ik dubbel heb meestal tegen beter weten in nog te lang staan. Verkopen is meestal uitgesloten en bij de Kringloop laten ze dit servies ook wel ‘verdwijnen’.
Totdat je op een bepaald moment denkt: weg ermee de kliko in en dan….kedeng en rrrinkel !
Maar ik heb er altijd wel wat moeite mee..

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Hup…de kliko in….

  1. Esther blankenzee zegt:

    Heel erg jammer.je kunt nu heel mooi met een goudpasta servies repareren. Op slot oud zuilen, van Belle van zuilen, zag ik dat men vroeger duur serviesgoed liet repareren met zilveren krammen. Ik wilde je ook nog vragen of je van het hoekige servies een roomkannetje te koop hebt? Ik hoor het graag van je.

    Groetjes esther

  2. lange lijs zegt:

    Op zich heb je zeker gelijk Esther maar het betreft hier voor mij vele dubbele serviesdelen. Ik weet van het krammen af maar dat wordt nu niet meer gedaan. Je kan het servies ook professioneel laten restaureren en dat heb ik in het verleden regelmatig laten doen. Het laten restaureren van een bv kapotte tuit zal op dit moment zeker ca E 30-50 bedragen. Dat heb je een mooie ‘nieuwe’ theepot…maar voor dat bedrag raak je hem nauwelijks meer kwijt. Het laten restaureren heeft op dit moment alleen nog maar zin bij zeer zeldzame items

  3. Riemke ykema zegt:

    Dit meen je niet, begrijp dat je er soms van af wilt, maar voor een beginnende verzamelaar zoals ik ben ziet dit er toch aantrekkelijk uit!.
    Groetjes, Riemke

Geef een reactie

