En hier liep ik vandaag ook tegen aan

DSC05095

Chocoladeketel decor 478 (links)

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Een reactie op En hier liep ik vandaag ook tegen aan

  1. Meilinde Huizing zegt:

    Dag Irene, wellicht kun/wil je me helpen: ik heb een hoekige SER lange lijs, bestaande uit een chocolade ketel, melkpan en suikerpot, in blauw-wit. Vergelijkbaar met de pot waarvan ik de foto op jouw blog vond. Ze zijn gemerkt, 4 karakters, voor mij niet te achterhalen. Kun jij er me iets meer over vertellen en voor hoeveel zou ik ze te koop kunnen aanbieden?
    “Lijzige” groet, Meilinde Huizing

Geef een reactie

