Je kan toch bijna niet anders ?

DSC05091
Ik kon vanmorgen deze chinese LL schaal van 26 cm kopen. Eh…ik was het niet van plan en ik had hem op die plaats niet verwacht, want het is natuurlijk ook niet mijn eerste. Maar hij lonkte me zo toe dat ik voor de bijl ging.
Prijs was redelijk en ja…dan kan je bijna toch niet anders ….?
Zo houd je natuurlijk jezelf regelmatig voor de gek…..
Ik kreeg er bijna gratis nog een LL theezeefje bij…kijk dat was niet verkeerd. Laat ik nou nog een los bakje ervoor hebben staan, dus een stel is weer compleet

Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies, markten, nieuwe aankoop. Bookmark de permalink .

3 reacties op Je kan toch bijna niet anders ?

  1. Ben van Essen zegt:

    Leuk dat het bord al op de blog staat, hartelijke groet van de verkoper en nog veel verzamel plezier.
    Met vriendelijke groet Ben.

  2. lange lijs zegt:

    Tja mijn vingers kriebelen dan hoor en dat ‘moet’ meteen dan gebeuren. Ik ben er blij mee want dit soort borden had ik daar niet verwacht. Heb je vaker dit soort borden ?

Geef een reactie

