Voorgevoel ?

Elke 2 jaar maak ik van mijn Blogberichten een Blog boek bij Booksmart/ Blurb. Afgelopen januari kon ik er al mee beginnen maar ik was druk met andere dingen en steeds kwam er iets tussen.
Tot gisteren, en ik maakte een begin.
Je opent dan een nieuw te maken boek en haalt je berichten en foto’s (met 1 druk op een knop) op van WordPress. Maar die optie kon ik nergens vinden en ik kreeg een naar voorgevoel. Neen, nergens te vinden en ik mailde naar Blurb met de vraag om me te helpen. Ik heb nog geen reactie ontvangen maar ik vond wel ondertussen via Google het bericht dat de optie ‘Blog to Book’ was komen te vervallen. Ja je zou het nog wel handmatig kunnen doen…dus gggrr!
Nou ben ik niet snel voor 1 gat te vangen dus ik begon vanmorgen moedig al mijn 260 berichten te kopieren in een bestand op mijn PC.
Ik kwam er vervolgens achter dat al mijn foto’s op mijn PC ook niet op volgorde stonden dus dat wordt een hels karwei om die uit te zoeken. En eigenlijk ondoenlijk.
Het beste lijkt me op dit moment om alle foto’s via mijn IPad naar mijn PC te verzenden, op te slaan, bewerken, op volgorde te zetten en zo te gaan gebruiken.
Ik moet er even niet aan denken…maar het is waarschijnlijk niet anders…zzzucht !

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen, ll boekjes. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

