Trrrrring…de bel !

Daarnet ging de bel en werd het pakje gebracht wat ik verwachtte.
Hoe liep het verhaal ?
Ongeveer 1 week geleden werd ik gemaild door iemand die vertelde dat ze 4 gave LL bordjes 21 cm (met ophangsysteem) met bruine rand had. Op de bijgevoegde foto’s zag ik deze bordjes met inderdaad een rand. Op het eerste gezicht dacht ik aan de bordjes met gouden rand en die info zocht ik hier op mijn Blog om te vergelijken.
imagefoto5
Wat voor een rand het ook was…het was zeker curieus te noemen en ik liet mijn belangstelling blijken. Daar moest men nog over nadenken en ik wachtte het rustig af. We kwamen tot een vergelijk en het wachten op het pakket kon beginnen.
Tja wat is het nu ?
Is deze rand fabrieksmatig aangebracht of is er gewoon een Handige Harry bezig geweest ? Is het origineel ook goud beschilderd maar is het later verkleurd tot bruin ? Deze borden zijn  wel in een ander ‘decor’ geschilderd als servies met de gouden randen. Het is ook duidelijk verf want ik kon er wat afkrabben.
Het zal wel een mysterie blijven….maar toch een leuke aanwinst !

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, nieuwe aankoop, research. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

