‘Echt chinees mevrouw !’

‘Op een veiling gekocht: dus echt chinees mevrouw’…zegt een verkoper op een markt waar ik elke zomer wel kom. Maar steeds liggen we in de clinch als ik het woord Mosa laat vallen. Hij gelooft me nooit.
Ik zeg: zullen we een weddenschap afsluiten over de herkomst ?
Hij: dat is goed
Ik: okee dan voor E 1000 ?
Hij slikt en zegt niet zo veel meer.
Bijna zeker staat hij daar morgen weer en ik ben van plan de LL boekjes mee te nemen en ook Lijsje (want ja we zijn weer op stap)
Morgen dus meer.
image
Edit 6/6: Ja..de verkoper stond er vandaag weer en zodra hij me zag riep hij al dat het gisteren was verkocht aan een indische vrouw die ook zei dat het chinees was.
Hij wilde mijn informatie niet zien.

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, lijsje op stap. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

