Dit kocht ik vanmorgen

Vanmorgen op een rommelmarkt kocht ik deze (chinees-achtige maar mogelijk toch engelse ?) theepot. Meestal heb je aan het begin van een rommelmarkt weinig tijd om je koopwaren heel uitgebreid te bekijken, althans…ik gun me vaak de tijd niet.
Thuisgekomen zag ik tot mijn verrassing toch wat Lijsjes en Sotjes dus dat viel alleszins mee. Omdat de pot geen merktekens draagt weet ik de herkomst nog steeds niet.

DSC06273

Dit bericht werd geplaatst in lange lijs, markten. Bookmark de permalink .

2 reacties op Dit kocht ik vanmorgen

  1. Kristiaan De Vlamynck zegt:

    Deze theepot is wel degelijk van engelse origine, en qua vormgeving “Georgian” met een chinoiserie-decor. Zou Hilditch kunnen zijn…

  2. lange lijs zegt:

    Dank voor uw reactie Kristiaan en leuk deze reactie na bijna een jaar !
    Ik heb die naam Hilditch even nagezocht en stuitte wel op servies met soortgelijk decor, zou leuk zijn
    Mvg Irene

Geef een reactie

