Leuk…en spannend !

Een half jaar geleden werd mij gevraagd of ik mee wilde doen aan een beschrijving in het laatste VMA blad van 2016 over de/mijn Lange Lijs serviezen. Ja dat vond ik wel leuk, een beetje aandacht voor dit servies is nooit weg en zeker nu er zich minder nieuwe verzamelaars melden.
Enkele maanden geleden had ik dus een echtpaar gewapend met camera en opschrijfblok op bezoek. Afgelopen weekend een druk mailverkeer met de redactie ivm een deadline over: de tekst, correcte informatie, het juiste onderschrift bij de juiste foto en wie waren nu Brock en van Buren en waar zijn hun archieven nu ? Pppfft !
Enfin, over een week of 6 weten we meer…
 

Dit bericht werd geplaatst in fotograferen, lange lijs, verzameling. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

