Van een onbekende ‘fan’

Die mij gisteren schreef en ja dat doet me goed, dus dankjewel:
“Via de website van de VMA ben ik op uw blog terecht gekomen. Ik geniet erg van uw verzamel- en onderzoeksavonturen. U heeft naast afwisselende onderwerpen ook een prettige manier van schrijven. Soms moet ik echt afhaken, omdat ik geen Lijsjes-verzamelaar ben en uw detaillering voor mij te ver gaat. Maar dat drukt mijn plezier in uw blog niet. Die leest als een roman en regelmatig lees ik, begonnen vanaf de start, uw belevenissen. Ze zijn voor mij heel herkenbaar, want ik verzamel ook keramiek.”

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

