Gesprek in een schuur vol met servies

dsc06832
– Hee beker !
– Hee Lijsje wat doe jij nou hier ?
– Nou beker, iemand had blijkbaar wat goed te maken want ik werd vriendelijk verzocht om mee te gaan. Ja je zult denken waarom ga ik nu naast je staan maar eigenlijk vroeg ik me af: hoe klein ben jij ?
– Nou Lijsje dat zijn dingen die je eigenlijk niet aan een dame vraagt..toch ?
– Je hebt gelijk beker maar ik krijg zo het idee dat je wat kleiner bent dan 9 cm, mag ik je eens opmeten ?
– Ach waarom niet maar bedenk wel: klein maar toch fijn…
(Lopend in een snijdende wind naar mijn auto: waar is die centimeter nou ? Volgens mij in die kleine tas voor in de auto ? Chips neen, waar istienou ?…dan in de grote tas achter in de auto ? Maar in welk vakje nou ook al weer…ha ik heb hem. En weer teruglopend)
– Nou beker even goed rechtop en niet stiekem op je tenen gaan staan he ? Ha… ik had een beetje gelijk want je bent 8.5 cm. Dus eigenlijk ben je klein maar helaas niet klein genoeg…
– Dank je Lijsje maar voor mijn gevoel praat je nu chinees tegen me
– Ach beker: je blijft op allerlei manieren bijzonder voor me. Vind je het leuk om met mij mee te gaan en tussen familie gezet te worden ?
– Graag Lijsje want ik sta hier te vernikkelen van de kou..!

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, lijsje op stap, research. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

