Ik kreeg klachten…

Tja, ik kreeg klachten van een lezer dat ik Lijsje niet meer mee op stap nam. En eigenlijk klopte dat wel want ik vergat haar vaak. Neen, niet netjes van me. Dus ik wilde het vandaag wel goed met haar maken want ik moest toch ook op stap.
Ik vroeg netjes aan haar of ze mee wilde maar ze zat wat te mokken, tja logisch.
Maar goed ze ging toch maar mee. In de auto hebben we een tijdje zitten te zingen en na een uurtje was ze flink ‘ontdooid’. En laten we toen juist op de plek zijn gekomen waar een jaarlijkse servies verkoop was geregeld, goh dat was nou ook ‘toevallig’…..!
Ja ze wilde toen wel uit de tas en oh kijk daar staat nog een grote ‘familie’ dus het kwam toch nog goed met ons.
Ik zal proberen mijn leven wat te beteren…

Dit bericht werd geplaatst in lijsje op stap, markten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

