Wachten totdat het donker is…

dsc07125
Ook dit jaar ‘moest’ weer eens de jaarlijkse Lijs kerstfoto worden gemaakt.
Ik haalde wat servies uit mijn kasten en haalde de ballen uit de opslag. Kaarsen had ik ook nog en die kon ik mooi gebruiken. Had ik nog wel lucifers en ja die werden nog in de keukenlade gevonden en dat was een meevaller. De krans werd nog even van de buitendeur naar binnen gehaald waar hij al een weekje hing. Het geheel werd zo mooi mogelijk op mijn tafel ‘gedrapeerd’ en het wachten was op de duisternis. Wilde ik gaan flitsen of niet en ik besloot tot het laatste en ik nam een tiental foto’s waar ik deze uit koos.
Dus voor iedereen die dit leest: Mooie Lijsdagen en een gelukkig Lijs jaar !
(En toen plaatste ik mijn foto bij dit verhaal en….mijn gehele verhaal was verdwenen en moest ik weer opnieuw beginnen)

Dit bericht werd geplaatst in diverse onderwerpen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

