Binnenkort meer

lange-lijs-derde-servies-schaal
Ik kreeg gisteravond deze foto toe gemaild met tekst: ‘Nog even zonder tekst en uitleg. Binnenkort meer !’Dat was behoorlijk intrigerend maar omdat ik al bed lag, heb ik het verder maar afgewacht.
Vanmorgen keek ik met wat meer aandacht naar de foto en ik dacht afwisselend:
– wat is de diameter ? Maar dat was niet te herleiden ivm de achtergrond
– is dit een onderbord voor een treef ? Dacht het niet want dan was me dat wel geschreven.
Daarnet kreeg ik een aanvullende mail met wat vragen, die me toch naar mijn LL kast lieten lopen en daar had ik (denk ik) hetzelfde bord staan van ca 32 cm en ca 4 cm hoog.
Ben ik warm en heb ik nu een medaille verdiend ? :-)(vertelvertel !)

Dit bericht werd geplaatst in (decor 720) derde LL servies, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

