Tja niet handig van me…..

lijs
– Heee Lijsje in de vitrine…
– Hee hoi…lang niet gezien !
– Ja dat klopt Lijsje, ik kom wel wat vaker in het Gemeente Museum in Den Haag maar dit keer kom ik wat anders bewonderen
– Oh vind je mij als Delfts Lijsje niet meer mooi ?
– Tuurlijk wel maar ik vind ook andere dingen leuk om te bekijken en opeens dacht ik ook aan je en kom ik nog even bij je buurten. Je staat hier prachtig in deze vitrine met zwarte achtergrond.
– Ja ik ben ook best tevreden, aan de andere kant sta ik hier nu ook al heeeel lang hoor en ik zou toch ook nog wel eens wat anders willen.
– Dat kan ik me voorstellen en ik zal voor je duimen. En dan hoop ik dat ik de volgende keer niet opnieuw zo dom zal zijn om mijn Museumjaarkaart te vergeten..
– Dat was inderdaad niet handig van je, nou dag hoor..
– Dag Lijsje en sterkte hoor

Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies, lijsje op stap, tentoonstelling/museum/veiling. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

