Prijzen van Lange Lijs servies gelukkig weer ‘in de lift’ !

IMG_5390IMG_5394

Dit bericht werd geplaatst in marktplaats. Bookmark de permalink .

2 reacties op Prijzen van Lange Lijs servies gelukkig weer ‘in de lift’ !

  1. Lilian Vaasen zegt:

    Hallo Lijsje 😉 dank je wel voor je mail, en dat je aan mij dacht… mijn eerste reactie: ik vindt het veel geld, maar het is het zeker waard !!!) mijn 2 e reactie: omdat ik (bijna) zeker weet dat ik hier geen toestemming krijg om het aan te schaffen, ga ik niet in op dit aanbod… wel heb ik mij nichtje geinformeerd, mocht zij interesse hebben dan neemt zij contact met jou op (Mw. Wijnands) nogmaals bedankt! Lilian Beckers-Vaasen

    • lange lijs zegt:

      Dag Lilian, dank voor je berichtje maar in principe krijgen al mijn volgers dit bericht
      Waarschijnlijk is je ontgaan dat dit geen serieuse berichtgeving is want het zijn nl ABSURDE prijzen ! Het bericht dient ook met de nodige humor gelezen te worden. Het servies is ook niet van mij.

Geef een reactie

