Zzzucht…weer mislukt

Al jaaaaren zoek ik naar het modelnummer van de schaal met open oren.
Ik kocht vandaag in een Kringloopwinkel de linksboven schaal en ik zag dat hij blindnummer 1960 had. Hij had ook een ziel (een andere fabriek maakte idem borden zonder ziel) en dat gaf me wel moed…maar het hoge blindstempel nummer weer wat minder.
Thuisgekomen heb ik het nummer in de Mosa Moulenlijst opgezocht…neen, ook dit nummer bleek helaas niet te kloppen….Dus waarschijnlijk toch ook van een andere fabriek. Het decor kon ik ook niet terugvinden, maar dat zegt niet alles omdat ik niet alle Mosa decors op foto heb.
De onderste schaal op de foto is ook een twijfelgeval.
DSC07717
Zie ook bericht op 27/2/14
Maarr..ik hou vol !

Dit bericht werd geplaatst in markten, research. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

