Gesprek tussen Lijsje en Theezeefje

Gesprek tussen Lijsje en Theezeefje:
-Hallo Zeefje, wat sta je er sip bij te kijken
-Klopt Lijsje, mijn ‘arm’ is gebroken en waar de andere helft is, weet ik echt niet meer
-Dat is niet zo leuk en lijkt me bovendien wat onhandig….en wat nu ? Trouwens heb ik je hier eerder gezien ?
-Nou ik weet het ook niet meer waar die ‘arm’ is….mogelijk bij de afwas verdwenen een keer ? Neen ik denk niet dat je me kent. Ik stond nl eerst in een grote antieke kast met nog veel meer servies. We waren bijeen gespaard door een bejaarde dame. Pas geleden werden we allemaal zorgvuldig ingepakt in 2 grote verhuisdozen en we werden kort daarna weer in een ander huis allemaal uitgepakt. We ‘moesten bekeken worden’ en ja dat werd gedaan en daarna werden we weer opnieuw ingepakt. Je zou er tureluurs van worden !
-En nu sta je hier
-Ja nu staan we met zijn allen weer in een volgend huis…..en er blijkt hier nog veel meer familie in een kast te staan. Joh…eigenlijk best gezellig !
-Maar daar krijg je je ‘arm’ toch niet mee terug…..toch ?
-Neen dat klopt we zullen het er helaas in de toekomst mee moeten doen ik hoop nu maar op een ander tehuis waar ze me liefdevol willen opnemen. Ik hoop ook niet dat ik de kliko in zal gaan zoals ik zag gebeurden met wat ernstig beschadigd servies.
-Ik hoop het ook voor je Zeefje en ik zal voor je duimen. Maar gaat best lukken hoor. Want je ziet natuurlijk ook wel dat ik ook gehandicapt ben en ik ben hier ook al jaren…
-Euhm Lijsje …ik vind jou eigenlijk wel heel leuk….kan ik niet gewoon bij jou blijven ?
IMG_5552

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

