Hoe zat het nou ook al weer ?

Vandaag plaatste ik op MP een advertentie met 2 theelichtjes;  degene met de chip had ik al langer en het was  me eigenlijk nog niet opgevallen dat het een ‘klein ‘theelichtje was. Dus ik was weer aan het meten en ja hij moest het zijn. Maar waarom wist ik niet meer uit mijn hoofd, na al die jaren had ik dat niet meer paraat. Omdat ik er vragen over kreeg,  moest ik natuurlijk wel een kloppend verhaal hebben, dus haalde ik mijn eigen lichtjes ook maar gelijk ‘van stal’ om te vergelijken. Geheel aan de buitenkanten mijn eigen lichtjes en in het midden wat ik te koop heb. Rechts de grote en links de kleine theelichtjes.DSC08245DSC08246
De verschillen tussen L en R zijn:
– de taille van L is dunner
– de bovenplaat van L is platter dan R
– de greepjes van L vallen (van bovenaf te zien) onder de bovenplaat
– de onderkant van R is geheel vlak en L heeft een ring
– de 3 pootjes van L zijn wat zwaarder uitgevoerd dan R
In het LL boekje wordt ook het verschil in hoogte aangegeven maar dat hoogteverschil vind ik niet opvallend en niet specifiek

Dit bericht werd geplaatst in (decor 206) rond LL servies, marktplaats, research. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

