Tja…hoe nu verder ?

Mijn vaste lezers zullen het al gemerkt hebben: ik schrijf hier niet meer zo veel. Dat heeft te maken met weinig Lijs nieuws maar ook dat ik merk dat ik wat andere interesses erbij krijg. Maar er is in december 2017 een 2e lustrum want dan schrijf ik hier alweer 10 jaar. Een gezegde is: stoppen op je hoogtepunt, maar dat is natuurlijk alweer een tijd voorbij. De statistieken dalen ook sinds 2014. Is er nog wel behoefte aan informatie nu ‘Lijsjes glorietijd’ toch wat voorbij is ?
Dus ja…hoe nu verder ?
We kijken het nog even aan, zijn er reacties en suggesties ?…graag..

Dit bericht werd geplaatst in blog info. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

