Kantig lepelvaasje…maar toch rond

Bijzondere vondst van een mede verzamelaar:
Kantig decor 726 LL lepelvaasje….dat toch niet kantig van vorm is (rechts).
Van dit decor met dit ‘ronde model’ vorm is ook een kop en schotel.
De foto is van de 2 lepelvaasjes decor 726 naast elkaar.
Links heeft 8 decorvlakken en rechts blijkt er 7 te hebben.
image4

Dit bericht werd geplaatst in (decor 726) kantig / Nanking LL servies, research, van medeverzamelaar. Bookmark de permalink .

Een reactie op Kantig lepelvaasje…maar toch rond

  1. Ferrara zegt:

    Irene, ik ben inmiddels in het bezit van de kom. Ik zie bij jou dat het om een roomkom gaat. Hij is puntgaaf. Ben er blij mee.
    Een vriendin van mij blijkt enkele stuks Lange LIjs in haar bezit te hebben, althans dat denk ik.
    Mag ik je wat foto’s sturen? Vriendin is naar aanleiding van mijn verhaal nieuwsgierig naar haar bezittingen die ze voor 30 euro kocht in een brocantewinkeltje.

Plaats een reactie