Gotheborg site

AJ attendeerde me een paar dagen geleden op de de site:http://www.gotheborg.com.
Uit de hele wereld lees ik daar reacties op het Forum over allerlei chinees en japans porcelein in welke vorm dan ook. Om het Forum te kunnen gebruiken wordt je geacht ‘lid’ te worden voor 25 dollar en gezien de nu lage dollarkoers kost me dat ca E 17.
Nou dit kon er wel af en sinds gisteren kan ik daar ook reacties lezen en schrijven.Oefff…mijn engels is niet meer wat het was dus ik denk af en toe maar gebruik te maken van een vertaalmachine.Via Google kan je de site ook meteen laten vertalen in het nederlands maar ik ben er nog niet achter of dat ook voor het Forum van toepassing is.
Binnenkort ga ik nog wat mooie plaatjes maken van mijn ca 10 stuks (NU!) chinees LL en kunnen andere verzamelaars  daarop reageren. Helaas heb ik niet zo veel reacties op mijn foto’s dus ik heb het vermoeden dat ons Lijsje internationaal niet zo leeft………
Ik krijg het idee dat mijn chinees LL voornamelijk uit de 2de helft van de 19 eeuw is….het zgn ‘Kangxi revival’.
Dit bericht werd geplaatst in chinees LL servies, research. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie